2010-05-27

Sjögatan

Det är nåt fel som är trasigt med sidan. Vem är det som är webmaster? Går inte att lägga upp bilder. På denna plats hade jag planerat att lägga ut en bild på Sjögatan men det gick icke!


Nåväl iallafall tänkte jag bara berätta att Frazze imorgon lämnar slummen uppe vid falukörven och flyttar ner till societeten nere i staden. I och med detta hamnar han på en andraplats i Ligans bo-närmast-vattnet-tävling. Vid den officiella mätningen som ägde rum idag så hamnade Frazze på 186 steg från vattnet. En mycket bra siffra i dessa sammanhang men inte tillräckligt för att knipa förstaplatsen. Etta ligger fortfarande undertecknad med smått fantastiska 165 steg ner till vattenbrynet. (Förmodligen ett oslagbart rekord)

2 kommentarer:

  1. Kom förbi i morgon kväll Johan så ska du och jag gå den andra vägen innan jag är med på att jag är två!

    SvaraRadera
  2. Kan jag räkna päronens boende så vinner jag!!

    SvaraRadera