2010-11-15

Squash...

Bara timmar kvar till århundradets turnering och man kan nästan ta spänningen mellan de olika spelarna. De skamliga telefontrakasserier från undergrupperingen Barn-Ligan i helgen har gjort stämningen än mer infekterad. Om jag själv hade varit med i den aktionen hade jag förmodligen stängt av alla fungerande telefoner för att slippa eventuella vendettor under den kommande fredagsnatten. :)

Fimphönan har lovat att plocka fram ett spelschema inför lördagen och detta väntar vi på med spänning att få se.

24 kommentarer:

  1. Trycker på Gilla!!! knappen.

    SvaraRadera
  2. De här blir mycket spännande och jag håller med om att stänga av telefonen kan vara en bra idé. Vi såg ju bara igår vad som höll på att hända när flera spelare ur HCW fått sin nattsömn störd dagen innan match... Lintek höll på att snuva oss på poäng!
    Första platsen är väl redan avgjord till Mr Squash himself men de kan bli en tuff kamp om andraplatsen.

    SvaraRadera
  3. Jag ringde ju under pistolhot!!

    SvaraRadera
  4. Vem höll i pistolen?

    SvaraRadera
  5. Skulle behöva en uppdaterad deltagarlista innan jag kan sätta ihop spelschemat.

    SvaraRadera
  6. H >>>Kör en lista med alla jag skrev och dom som fegar ur stryker vi i spelschemat. Linder har ju vägrat att svara så han får väl höra av sig om han ska vara med.

    Fred>>> Då får jag fråga den frågan under pistolhot på dig ;)

    SvaraRadera
  7. Jag ska försöka komma men kan inget lova. Så om det blir krångligt att få ihop ett spelschema så kan jag stå över.

    SvaraRadera
  8. Se där Fyhr. Nu fick du ju ett rakt svar av Linder så nu är det ju bara att göra ett schema :)

    SvaraRadera
  9. Men han är å andra sidan yngst av alla.
    Det får man respektera, eller har inte Camilla
    bestämt ännu om han får vara med eller inte ;))

    Har han i huvet taget frågat om han får
    vara med !!!

    SvaraRadera
  10. Jöbb i Spanien just nu, hoppas man hinner hem tills denna tillställning. Kan hålla mig som osäker i schemat...

    SvaraRadera
  11. "Har han i huvet taget frågat om han får
    vara med !!!"


    Jag är nöjd så.....

    SvaraRadera
  12. Haha! Bra Luther! Slå på dom anonyma!!!

    SvaraRadera
  13. Då räknar jag med följande:

    Falk
    Fred
    Mulen
    Hence
    Gurra
    Berra
    Rick
    Chrille
    Linder

    Blir nog 2 el. 3 grupper där alla möter alla följt av slutspel och ev. placeringsmatcher.

    SvaraRadera
  14. Den där listan hade jag klarat av att göra oxå Fyhr!

    SvaraRadera
  15. Väntar med spänning på grupperna så att man kan lägga upp sin game-plan.

    SvaraRadera
  16. Tänkte lotta på jobbet imorgon med Mulen som vittne så det går rätt till.

    SvaraRadera
  17. Bra tänkt. Skulle du kunna fixa så att Bav är med oxå. Vid officiella lottningar är det alltid två kontrollanter!

    SvaraRadera
  18. Kanske kommer ner på lördag.
    Problem ?

    // Dalla

    SvaraRadera
  19. Ingen lottning än? De officiella lottningarna brukar ju iofs alltid äga rum kl 12 så det är ju ett par timmar kvar.

    SvaraRadera
  20. Lottningen är precis genomförd av de 3 amigosen på EWAB.
    Nu får du bara vänta på Fyhr´s inlägg för att få reda på grupperna Falk...

    SvaraRadera
  21. Spänningen är olidlig.....jag väntar på mail från Fyhr så jag kan lägga ut det!

    SvaraRadera