2010-06-16

T-shirts

Ok har kollat lite på T-shirts. Hittade en sida där man kunde trycka egna grejer.
Tyvärr gick det inte att kopiera tröjan så jag kunde visa den för er. Så här hade jag tänkt mig iaf. Inga konstigheter. Antingen en svart eller vit tröja. Med texten Ligan ganska stort mitt på brösten. Typsnittet blir nåt coolt. Under ligan tänkte jag att vi skriver Vadstena. På ryggen kör vi ett tryck med est och årtalet när vi grundades långt upp i nacken. Är det någon som har koll på vilket årtal vi ska ha?
Priset på denna skapelse blir 159 kr styck. 5 dagars leveranstid. Ett klipp med andra ord.

Åsikter om färg eller själva texten mottages i kommentarsfältet.

5 kommentarer:

  1. Om jag får säga mitt så tycker jag att vi klär fint i vitt och att vi ska skippa Vadstena under LIGAN. Bara mina 2 cent.

    Men bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker mer om svart och de kanske vore bra med alla skitgrisar i ligan;) som brukar spilla ner sig en del, nämner inga namn.
    Annars är de bara att köra!
    Tror att Fred har koll på året annars är de bara kolla kontot när vi börja spara.

    SvaraRadera
  3. Vitt är snyggare men svart är som sagt mer praktiakt....nu väntar vi på årtalet då. Storlek då? Ska jag köra large rakt över? Den enda jag kan tänka mig som skulle passa i en medium är PK...kanske cykelfenomenet Gustav oxå.

    SvaraRadera
  4. Vi (Jag och Björn Arne) som har nått den något mer manliga vikten av 0,1 ton + kanske skulle behöva XL?

    Och sant det ni säger om svart... kan bara tänka mig Falk efter en härlig middag i en vit tishe.

    SvaraRadera