2010-09-28

E detta r�tt v�g ????
NEJ
200 snutar jagar ..... !!!!!!

7 kommentarer:

  1. Jävla snorungar som försöker förstöra festen men inget kan rubba min glädje idag! Vi ses snart igen och visst är de väl dags att ta en riktigt gammal hederlig hockeyresa med övernattning, vad säger ni boys?

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut!

    Matcher:
    Torsdag 4 november 2010
    19.00 Djurgårdens IF – AIK

    Onsdag 22 december 2010
    19.00 AIK – Djurgårdens IF

    Tisdag 11 januari 2011
    19.00 Djurgårdens IF – AIK

    Tisdag 15 februari 2011
    19.00 AIK – Djurgårdens IF

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på någon av de två första matcherna!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Tycker vi börjar planera för bägge 2. Tror vi har match den 4:e Johan men om vi är tidigt ute kanske den går att lägga på onsdagen. Ta ledigt em torsdagen den 4: nov och fredagen den 5:e ni som behöver så åker vi upp ett gäng. Boende löser vi väl lätt. Den i dec blir väl lättare då antagligen de flesta redan är lediga.
    Kanske vi skulle förflytta Ligan´s julfest till huvudstaden?

    SvaraRadera
  6. Vi lärare har novemberlov just den 4:e så det är helt lysande....dock kan det bli en utlandsresa då, ej helt klart, men blir det inte det är jag klar!

    SvaraRadera
  7. Jag är på! Den 4:e låter bra men det behöver jag veta rätt så snabbt då!

    SvaraRadera