2010-10-09

Nu jävlar ska det tittas på tv

Inväntar bara The cable guy.....fred

13 kommentarer:

  1. Fick tyvärr inte in en 50" i bilen.

    SvaraRadera
  2. Vad kan gå fel när man har en samsung?? INGENTING!!!

    SvaraRadera
  3. Fattas inte Falk upp på listan över Vadstenas rikaste? Kan tro det efter hans senaste inköp.... Eller är det banken som snällt ställt upp?

    SvaraRadera
  4. Grattis till 3D klubben!!!! Köpte du också 6 par ögon à/ 200 kr styck
    ..!!!!!!! Men e inte TVn lite liten ???? 52" e väl minsta eller ???

    BÄSTA

    SvaraRadera
  5. Allt går att köpa på krita!......linder sluta skriv dina inlägg anonymt ;)
    Vad är 3D...går det att äta?

    SvaraRadera
  6. Är det en LED tv eller köpte du gammal teknik ;))

    SvaraRadera
  7. Eftersom jag inte är med rik-listan fick det bli en lcd

    SvaraRadera
  8. Det är icke jag som är anonym.. Jag vet hur man väljer profil.

    Grattis till fin TV dock!

    SvaraRadera
  9. Vissa inlägg är det jag som är anonym

    SvaraRadera
  10. & i bland är det jag

    SvaraRadera