2010-10-20

Squash- lördag


Lördagen den 20 november går en epok i graven. Årets arrangörsgrupp kommer då att lämna ansvaret till nästa grupp. Blir mycket svårt för dem att bräcka Köpenhamnsresan, men vi önskar dem naturligtvis lycka till.


Som ett sista fantastiskt arrangemang tänkte vi fixa en liten squash- turnering och kora Ligans bäste squashspelare. Vi samlas uppe på Teknova klockan 15. Sportdrycker plockas med efter eget behov. Vi har oxå tillgång till bastu så om ni inte vill visa upp erat kött så plocka med er badbyxor. Framåt kvällen drar vi vidare för lite after-squash på någon av stadens utskänkningställen.


Väldigt viktigt att ni anmäler er snarast (inom en vecka)här på bloggen eftersom vi måste veta hur länge vi ska boka hallen.

5 kommentarer:

  1. Bra initiv, antar vi passar på att köra ett årsmöte då oxå.
    Mindre bra är väl att vi har match på söndagen men man skulle ju plocka med efter eget behov så vi kanske kan dela på en back läsk Johan...
    Angående resan så känns alla våra resor svåra att bräcka så tror nog att ni ska få en trevlig weekend även nästa år.;)
    Just de jag anmäler mig till squashen oxå då...

    SvaraRadera
  2. Nu har jag för mig att du Johan, lillebror och
    övriga hockey fans
    skulle komma upp på hockey DIF-Modo den
    helgen.! Men hur som jag hoppar då det är
    kalas på hovet.

    //Daniel

    SvaraRadera
  3. Jag kan!

    Ska bara fixa barnvakt.

    SvaraRadera
  4. Jag räknar med att deltaga, kan dock bli lite tight att hinna till kl 15,00, kommer så fort jag kan.
    Hoppas nu många ställer upp och spelar...

    SvaraRadera