2010-02-23

Fredag


Här följer lite information om fredagens aktiviteter. Eftersom det är OS och sportlov har vi arrangörer tagit ett starkt inflytande av detta....vi måste helt enkelt aktivera oss!

Kl 17.00 på fredag ska ni grabbar vara ombytta och klara för att spela ishockeymatch. Platsen är naturligtvis Wetterns hockeyborg nere på kungsvalla. Nu är jag medveten om att alla inte har grejer till detta. Som tur är är det ju löning på fredag och jag vet att sporthörnan har ett bra sortiment på hockeyprylar. Ett par nya grickor kostar runt 3000 men det drabbar ju inga fattiga.

Nävars skojade lite bara....vissa har ju skridskor och dom plockar ni naturligtvis med er. För er andra får vi lösa det problemet på plats. Det enda ni behöver plocka med är mjukiskläder, ombyte och det ni har tänkt att dricka under kvällen.

Efter hockeyn drar vi till klostret för mat och förtäring av dryck. Maten serveras ca 19:00. Denna info kommer att skickas ut via sms också för vad jag har förstått är det inte alla som läser här inne. Dock är det viktigt att anmäla er innan onsdag så vi vet hur mycket mat vi ska köpa. Anmäler sig gör man antingen här eller vi sms till di canio.

Mvh arrangörerna (de bästa)

15 kommentarer:

  1. Jag kommer naturligtvis att delta!!!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer!!
    Antar att det är fullkontakt som gäller med full utrustning...;)

    SvaraRadera
  3. Bra då är två anmälda,Mule och Chrille (via sms) + arrangörerna. 3 i varje lag än så länge alltså.

    SvaraRadera
  4. jag lär ju komma. men skridskoåkning? vad i helvete. Har vi ambulans på plats?

    SvaraRadera
  5. Japp det kommer att finnas ambulans!!!

    SvaraRadera
  6. Kommer man få se Daniel "Riddervall" Knutsson i kassen??

    SvaraRadera
  7. Jag kommer!

    Finns det möjlighet att få se Christian "Tonya Harding" Karlsson på rören?

    SvaraRadera
  8. Enligt "Riddarns" bror så ska det till 99 % komma ner en äkta 08 så "Tonya" har någon att prata med under kvällen.

    SvaraRadera
  9. Biege>> Kan man baka tvål kan man åka skridskor!
    Får ihop det till 4 varje lag nu.

    SvaraRadera
  10. Daniel Ridderwall undrar om det finns några 41:or att låna! Han säger även att det måste vara slagskottsförbud om han ska stå!!!! HÅRDA SKOTT UNDANBEDES!!!!!!!

    SvaraRadera
  11. Heinrich har ju mina gamla skrillor som är runt 41-42 och dom använde han inte när han spelade med ewab så dom kan han säkert ta. Kan du fråga om det är ok att kasta puckar på honom??

    SvaraRadera
  12. Dom skrillorna ligger på Ewab, då jag är pappaledig hela veckan kanske Jolla kan ta med dem.

    SvaraRadera
  13. Det känns inte som ett misssion impossible.

    SvaraRadera
  14. Jag fixar de om nån påminner mig under veckan...
    Då är de ju som förr då med "Riddar´n".;)
    De finns grejor om han vill testa iallafall...
    Gött att man har en extra träning imorogon kväll på sig för att vässa formen!

    SvaraRadera